Subject: FW: perearstide konkurssidest
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 12:04:12 +0300

Saatja: Lembit Nei <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: reede, 4. aprill 2025 18:08
Adressaat: Karmen Joller - SOM <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Rain Laane (Tervisekassa)
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: perearstide konkurssidest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud käesoleva kirja adressaadid!

Kuna perearstide puudus on meie tervishoiusüsteemi võtmeprobleemiks, siis
oleme koos minu abikaasa Sandra Victoria Nei'ga (kes lisaks
perearstikutsele omab Washingtoni Ülikooli õendusabi bakalaureusediplomit
ning TÜ haldusjuhtimise magistridiplomit) otsustanud koostada asjaomastele
juhtidele (st teile) märgukirja, milles tuuakse välja olulised puudused
perearstide konkursside korraldamisel. Julgen kinnitada, et praegune
Tervisekassa poolt kasutuselolev praktika ei järgi olulisel määral
kehtivaid õigusnorme ja on mitmetele noortele perearstidele nende endi
sõnul otseselt alandav. Sellest ka pöördumine Tervisekassa juhi poole, mis
toodud lisandis. Adressaatideks veel info jagamise eesmärgil õiguskantsler
ja riigikontrolör kui hiljutised teemat puudutavate seisukohtade autorid
ning minister kui pikaaegne Perearstide Liidu oluline kõneisik ning
Tervisekassa nõukogu juht.

Kõige lugupidamisega
Lembit Nei
TTÜ emeriitprofessor